A: Näillä
nettisivuilla voi seurata oman kaupan tai hakusanojen näkyvyyttä
B: |
C:
Mikä on Kirsti
Lindberg-Repon mukaan brändin merkitys yritykselle?: isommat markinaalit,
lojaalia asiakaskuntaa,
Mitkä ovat Kirsti Lindberg-Repon mukaan vahvoja suomalaisia brändejä?: Vahvoja brändejä ovat sellaiset jotka näkyvä asiakkaan osto halukkuudessa, tunnettu, arvostettu, ja täytyy sisältää asiakaan toivomia ja haluamia ominaisuuksia mistä syntyy osto hinku.
Miten suomalaiset brändit pärjäävät kansainvälisessä kilpailussa?: loistavasti jos markkinointi tutkimus on tehty huolellisesti ja on löydetty juuri ne oikeat kilpailu tekijät ja oikea asemointi brändille
Mitä kerrotaan Nokiasta?: Nokia onnistui erittäin hyvin tuomaan kännykät suomalaisten ulottuville ja opetti suomalaiset käyttämään kännyköitä. Intiassa nokia onnistu loistavasti, koska Intiassa nokia on synonyymi puhelimelle
Mitä jäätelömerkki tekin oikein?: Loivat alusta lähtien loivat suhteita lehdistöön ja lehdistön kautta he markkinoivat oman hieman toisella tavalla markkinoille tulleen jäätelönsä. He saivat lehdistön puolelleen ja saman aikaisesti koko mieleen painuvan grafiikan ja kalliin jäätelön asemoinnin tehtiin siten että saman aikaisesti syntyi miellyttäviä ja positiivisia asiakas suhteita asiakas suhteen eteen he tekivät alussa valtavasti töitä.
Mihin perinteistä mediaa tarvitaan brändin rakentamista?: Luottamuksen, tunnettavuuden ja arvostuksen synnyttämiseksi.
Mitä suomalaiset voivat oppia aasialaisesta brändäyksestä?: palvelu komponentin
Mitä suomalaisia brändejä singaporilaiset tiesivät?: nightwish, lord, angry birds, äitiys pakkaus, suomalainen koulujärjestelmä
Onko yrityksen brändillä ja yrityksen menestyksellä tekemistä toistensa kanssa?: on jos brändi menee pieleen niin yrityksen johto vaihtuu varmasti.
Toimitusjohtaja ja brändi, mitä siitä Kirsti kertoo?: Toimitusjohtajan rooli on erittäin tärkeä brändin kehittämisessä.
Miten brändin avulla voidaan vaikuttaa taloudelliseen kasvuun?: brändit voivat auttaa siinä, koska ne tuottavat enemmän arvoa kuin hyödykkeet. Lähestytään asiakasta ja viedään se brändi hyödykkeen ja tuote konseptin tasosta brändi konseptin tasolle.
Mitä Kirstin mukaan Ikea myy?: Ikeassa ei myydä huonekaluja vaan kokonaisvaltaisesti katekoriassa asiakkaalle helpompaa elämää.
Mitä kerrotaan yksilön brändäyksestä?: Ihmisten halusta esiintyä ja kaiken visuaalisoimisesta että halutaan olla enemmän käsin kosketeltavissa visuaalisessa maailmassa mihin tämän tarjoaa erin omaisen tarttumispinnan.
Mitä Kirsti Lindberg-Repo kertoo tulevaisuudesta?: Täytyy miettiä yrityksen
tarjoama suhde asiakkaan tarpeisiin ja pitää olla siinä aina pikkasen edellä
mitä asiakas tarvitsee. Täytyy olla jousta ja luova ja lähestyä asiakasta hyvin
positiivisesti
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti