tiistai 6. tammikuuta 2015

Ennakko käsitys: Mistä tulee myymälän vaikutelma


Mihin seikkoihin kiinnität huomiota kun menet kauppaan tai liikkeeseen ensimmäisen kerran? Millainen liike antaa hyvän vaikutelman?: Tarjous tuotteet ovat selkeästi ja hyvin näkyvällä. Myyjien käyttäytymiseen.

Mihin kiinnität myyjissä tai henkilökunnassa huomiota, kun menet asioimaan uuteen paikkaan?: Hyvään asiakas palveluun ja että on pukeutunut asiallisesti. Tasaarvoon että myyjä kohtelee kaikkia asiakkaita samalla tavalla.

Mitä mieltä olet henkilökunnan yhtenäisestä pukeutumisesta?: Minusta olisi hyvä että kaikki myyjät pukeutuisivat samanlaisiin työvaatteisiin.

Mitkä asiat vaikuttavat myymälän ilmeeseen?: Siistit käytävät ja että tuotteet ovat järjestyksessä hyllyssä.

Mitkä seikat tai elementit ovat erityisen vaikuttavia ja tärkeitä sinusta?: Minusta myymälän siisteys ja myyjien hyvä palvelu on tärkeintä.

Millaiset asiat luovat myymälässä tunnelmaa?: Tunnelmaa luovat esim. joulun aikaan joulu aiheiset tarjous laput ja muukin joulu koristelu.

Millaiset ovat hyvät kalusteet (millaisia ominaisuuksia niillä on)?: siistit ja että kalusteissa pysyy sama teema. 

Millaiset ovat hyvät hintamerkinnät ja minne ne tulisi sijoittaa?: Jos jotkin tuoteet on esim. alennuksessa niin laitetaan ne samaan kohtaan myymälän oven lähettyville ja sitten tehdään tuotteista a4 laput tuotteiden yläpuolelle.

Millaiset on hyvät opaskyltit minne ne tulisi sijoittaa?: Selkeät ja suurin piirtein asiakkaiden pään korkeudelle.

Millainen on hyvä mainonta myymälän sisäpuolella?: Minusta kohtuullinen mainonta on hyvä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti