tiistai 6. tammikuuta 2015
Ennakko käsitys: Mistä tulee myymälän vaikutelma
Mihin seikkoihin kiinnität huomiota kun menet kauppaan tai liikkeeseen ensimmäisen kerran? Millainen liike antaa hyvän vaikutelman?: Tarjous tuotteet ovat selkeästi ja hyvin näkyvällä. Myyjien käyttäytymiseen.
Mihin kiinnität myyjissä tai henkilökunnassa huomiota, kun menet asioimaan uuteen paikkaan?: Hyvään asiakas palveluun ja että on pukeutunut asiallisesti. Tasaarvoon että myyjä kohtelee kaikkia asiakkaita samalla tavalla.
Mitä mieltä olet henkilökunnan yhtenäisestä pukeutumisesta?: Minusta olisi hyvä että kaikki myyjät pukeutuisivat samanlaisiin työvaatteisiin.
Mitkä asiat vaikuttavat myymälän ilmeeseen?: Siistit käytävät ja että tuotteet ovat järjestyksessä hyllyssä.
Mitkä seikat tai elementit ovat erityisen vaikuttavia ja tärkeitä sinusta?: Minusta myymälän siisteys ja myyjien hyvä palvelu on tärkeintä.
Millaiset asiat luovat myymälässä tunnelmaa?: Tunnelmaa luovat esim. joulun aikaan joulu aiheiset tarjous laput ja muukin joulu koristelu.
Millaiset ovat hyvät kalusteet (millaisia ominaisuuksia niillä on)?: siistit ja että kalusteissa pysyy sama teema.
Millaiset ovat hyvät hintamerkinnät ja minne ne tulisi sijoittaa?: Jos jotkin tuoteet on esim. alennuksessa niin laitetaan ne samaan kohtaan myymälän oven lähettyville ja sitten tehdään tuotteista a4 laput tuotteiden yläpuolelle.
Millaiset on hyvät opaskyltit minne ne tulisi sijoittaa?: Selkeät ja suurin piirtein asiakkaiden pään korkeudelle.
Millainen on hyvä mainonta myymälän sisäpuolella?: Minusta kohtuullinen mainonta on hyvä.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti