1.Kävijöiden määrä
- Hakukoneoptimointi - Seuraa, millä hakusanoilla kauppaasi tullaan ja optimoi kaupan sivuja näille avainsanoille.
- Hakukonemarkkinointi - Kasvata hakukonemarkkinointibudjettia, kunhan myynti kasvaa samassa suhteessa. Seuraa sijoitetun rahan takaisinmaksuprosenttia.
- Sosiaalinen media - Kommunikoi asiakkaittesi kanssa suosituilla foorumeilla ja esittele tuotteitasi, mutta älä spämmää.
- Sisältö - Kirjoita tuotekuvaukset ja muut tekstit myyviksi ja tilaukseen kannustaviksi. Korosta verkkokaupan luotettavuutta ja turvallisuutta epäröijien pitämiseksi.
- Käyttöliittymä - Selkeytä verkkokaupan käyttöliittymää ja poista huomionkiinnittäjät, jotka eivät ohjaa tilauksen tekemiseen. Varmista, että tilausnapit ja ostoskorilinkit ovat selkeästi näkyvillä.
- Hakukonemarkkinointi - Poista hakukonemarkkinoinnista sellaiset mainokset, jotka tuottavat klikkauksia, mutta ei myyntiä.
- Ristiinmyynti - Tarjoa tuotteita selaaville asiakkaille kalliimpia ja parempikatteisia tuotteita vaihtoehtona asiakkaan harkitsemille tuotteelle.
- Lisämyynti - Tarjoa lisävarusteita ja tarvikkeita tuotesivulla ja ostoskorissa.
- Ilmainen toimitus - Tarjoa ilmaista toimitusta ison tilauksen tekeville asiakkaille. Aseta ilmaisen toimituksen raja riittävän korkealle, mutta ei kohtuuttoman suureksi.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti